German midget gets fucked

Codigo encrustrado:
Compartir video:
Agragdo por hace 6 años
Duración: 13:26
Visitas: 1,643,870
Categorías: MamadasDivertidoAlemánSexo duroEnanosFuckedGets Fucked
Comentarios (59)
Respuesta para:
Reply text
Por favor inicia sesion o registrate para poner comentarios.
hace 7 meses
he is good
hace 1 año
Ein geiler Anblick. Ich muss wichsen wen ich sie sehe
hace 2 años
Dwarf/midget she has both traits.
hace 3 años
conny fickt doch alles!
hace 4 años
Wow she is so sexy. Look at that sexy round ass!
hace 4 años
Hot vid!
hace 4 años
Typisch Dachs, Frauenkleider tragen, sich den Arsch lecken lassen und Zwerge vögeln. WEGSCHIESSEN!
hace 4 años
nice
hace 4 años
mein 1 mal
hace 5 años
that's pretty good lil people sex,but she looks very bored
hace 5 años
I always wondered how it wud be to fuck a midget...but I cant stop laughing lol
hace 5 años
Not so bad!
hace 5 años
nice
hace 5 años
excelente...........son pequenas pero muy activas,,,,,,,como se ve en el video no importa el tamano de la persona......la calidad del video es buena,felicitaciones
blueguy99
retirado
hace 5 años
She is sooo fucking cute! I want to kiss her and fuck her all night long!
hace 5 años
wow bist du sexy
suche eine echt kleine Frau. Bis max 155 cm weil ich kleine Frauen super sexy finde.
nicht für ons sondern gern Dauerfreundschaft und mehr. bin singel
hace 6 años
is the best german porn has anymore?
hace 6 años
lol conny dachs nimmt auch alles was nicht bei drei auf den bäumen ist! ^^

aber nettes video, ich steh ja nicht so sehr auf kleinwüchsige wollte aber mal schaun ob mich das auch antörnt!
s aber immernoch nich so mein ding!
trotzdem thx for posting!
blueguy99
retirado
hace 6 años
Perfect body, way better than normal women. Where can I find such a nice midget?
hace 6 años
hot
hace 6 años
Midget porn pics and vids always turn me on, especially those of Helena. Thanks God! My midget girl friend has exactly the same sexy and hot body of Helena.
hace 6 años
i like her little hands !
hace 6 años
Helena Renata is her name
hace 6 años
she is easily the best looking midget in the business
hace 6 años
seen it before but i like her
primeC
retirado
hace 6 años
Finally a new midget! More of her plz
veryhappy...
retirado
hace 6 años
Wow! I liked how totally into her he was. He could barely keep his eyes off her even. :-)
hace 6 años
bet shes tight tho
hace 6 años
I can't say, that this is the first time, I've seen something like this, before, but, all I can say is, this is gross. I don't see why any normal size guy would want to screw anything that small, unless he's really hard-up!, or he works at the circus.
Lonewolf4yu
retirado
hace 6 años
I'd love to do her!

Por favor dinos la razon

Para las infracciones de derechos de autor y las solicitudes DMCA
por favor usa nuestro formulario de contacto